Har det skjedd no!? Nei, egentlig ikke..

Kan vel si at det ikke har skjedd mye nytt siden sist, men man trenger vel ikke alltid å blogge om ting som skjer?

Jeg fikk ei litta utfordring av Helene Unsvåg (savner deg):

– Gå til Mine Bilder/mapper
– Velg den 6. mappen
– Finn det 6. bildet
– Sett bildet på bloggen og skriv litt om det
– Inviter 6 nye og link til dem. Gi dem beskjed om utfordringen.

Her er bildet jeg traff på:
Thomas! 
Dette vekker gode minner! 29. oktober 2006. Dette er min gode venn Thomas. Han sitter å titter på jentene som bader på tøyenbadet. Glad i deg Thomas!
 
Så står det jo at jeg skal invitere 6 nye til å gjøre det samme. Så mange venner har jeg ikke, så jeg dropper det.
Når vi først er gått litt inn på emnet med gamle dager og tiden før Florida så vil jeg fortsette litt med det.
Jeg vil lage en liste over ting jeg savner/ikke savner.
  • Jeg savner bislett kebab. Veldig.
  • Jeg savner ikke snø og sørpe. Æsj.
  • Jeg savner familiemiddager. God familie.
  • Jeg savner ikke varme klær. Jeg hater å kle på meg for ikke å fryse..
  • Jeg savner klemmer! Jeg er jo ganske vant med å få/gi klem til de jeg treffer. Her er det dårlig med sånt. Tror jeg har fått to klemmer til nå.
  • Jeg savner ikke å være syk! Her blir jeg ikke syk! Jeg var hjemme drøye to uker i jula. Da ble jeg syk.
  • Jeg savner barna i barnehagen. De kan sikkert prate nå. 
  • Jeg savner ikke Hotell Cæsar. Punktum.
  • Jeg savner Grandiosa. Hører rykter om at den er kommet uten paprika? Nice.
  • Jeg savner på en måte litt norsk tv-reklame. Her er den syykt irriterende.
  • Jeg savner ikke å ikke ha en mustang. : )
Dette var ETT meningsløst blogg-innlegg. Men meningsløst er litt bra iblant.
Klem Erik! 

4 kommentar to “Har det skjedd no!? Nei, egentlig ikke..”

  1. Hehehhehe, jeg likte dette innleget Erik 🙂 Håper vi sees veldig snart! Og at intet nytt betyr godt nytt 🙂 KLEEEEEEEM!! Tuva

  2. Heisann! Har sans for lister. De gir oversikt og sammenheng. Over smått og stort. Kjenner to som gleder seg stort til tur i april. Og en som håper at dere passer godt på de to..:) Men sannsynligvis klarer de seg nok bra uansett. Have fun, take care og alt det andre som er viktig. Pax et bonum. (Fred og alt godt…) Gode hilsener og en klem:) fra Hilde

  3. Koselig blogginnlegg! Ja lister en tingen. Lurer på om jeg skal lage meg en liten liste selv. Savner deg erik!! 🙂

  4. Godt det er noen som følger opp denne bloggen:)! Godt å høre fra dere alle.
    Jeg gleder meg veldig til å få besøk, hilde! Skal ta godt vare på dem begge.
    Jeg savner deg og Erlend. Gleder meg til vi kan henge igjen.
    Lover at det snart skal komme et sykt bra blogginnlegg! Kanskje i morgen.

Legg igjen en kommentar